Kursor

Harry Styles

wtorek, 10 grudnia 2013

WYJAŚNIENIE

Hej. Wiekszośc z was pewnie zastanawia się, dlaczego do tej pory nie pojawił się new chapter. Otóż przyczyna jest bardzo prosta. W tym tygodniu obowiązują nas (trzecioklasistów gimnazjalnych) próbne testy. Wiąże się z tym nocne zakuwanie, z uwagi na to iż nauczyciele powiedzieli nam, że będą zwracali bardzo duża uwagę na te testy, wystawiając ocenę końcową. Dlatego najmocniej was przepraszam, jednak dla mnie nauka jest dośc ważna i postanowiłam ten tydzień poświęcic właśnie na nią. Mam nadzieje, że zrozumiecie i nie będziecie źli. Myślę, że rozdział 47 powinien pojawic się w piątek, bądź w najgorszym razie w sobotę.
                                                       Love Mrs. Styles

5 komentarzy:

  1. Taa najlepiej wszystko na naukę zwalić ! xD
    Ale i tak cię kocham <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiemy xd
    Wpadnij do mnie ;D www.very-crazy-duo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia...<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dżasta przeczytałam wszystko *-* . Świetne, ty mówisz że nie masz weny, te rozdziały są po prostu świetne. I początek nie był denny. Bo mnie to zachęciło do czytania. Pisz dalej, chcę wiedzieć co dalej. :D ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie masz dar do pisania cudownych opowiadan. oby tak dalej! jestem zachwycona ;-) I Love Harry <3 :-*

    OdpowiedzUsuń