Kursor

Harry Styles

wtorek, 7 stycznia 2014

"Liebsten Awards" !!!

   O matko, matko, matko!!!! Boże naprawdę nie spodziewałam się, że mogę zostac nominowana!!! Po prostu brak mi słów!!! Nie wiem co powiedziec!!! Nie myślałam, że komuś może się, aż tak podobac ten blog!!! Naprawdę wiele to dla mnie znaczy. Zawsze chciałam zostac nominowana, jednak nie myślałam, że tak naprawdę się stanie!
   Kiedy byłam dzisiaj w szkole, to jak zwykle sprawdzałam, czy ktoś przypadkiem nie dodał jakiegoś koma. Jednak po naciśnięciu klawisza, mój internet się wściekł i się zawiesił. Wracając ze szkoły, podeszłam jeszcze do babci na obiad. Więc wykorzystałam chwilę i ponownie się podłączyłam do neta. I kiedy tylko przeczytałam ten komętarz to wybuchłam takim piskiem, że trudno sobie taki wyobrazic - naprawdę XD Aż babcia podskoczyła, smażąc racuchy XD Potem tylko powiedziała, ze jestem nienormalna, bo aż uszy ja rozbolały (hahaha ah te kochane babcie). Także powiem to -> Jestem przeszczęśliwa!!!
 Nominacja do "Liebsten Awards" 
jest przyznawana blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, więc
daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która
cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym)
oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował!!

Pytania jakie otrzymałam:
1) Bez czego nie wychodzisz z domu?
~ Bez telefonu!!! Jestem od niego uzależniona! XD
2) Jaka jest najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek kupiłeś?
~ Hmmm, trudne pytanie. Ale jeśli mam brac pod uwagę ostatni okres, to na pewno płytę "Midnight Memories"
3) Jakie są twoje dalsze plany związane z blogiem?
~ Więc tak. Zamierzam kończyc już powoli tego bloga. Myślę, że zrobię maks 3/4 rozdziały. Jednak nie martwcie się! Ci, którym spodobało się moje pisanie i bujna wyobraźnia, nie zostaną na lodzie! Zaraz, gdy tylko skończę tego, zamierzam stworzyc następnego. Tfu! Co ja gadam, na 1000000% założę drugiego :D. Jednak postac Harr'ego, będzie trochę inaczej przedstawiona, ale nie będę wam tu zdradzac dokładnych szczegółów-wszystko w swoim czasie :)
4) Co sobie najbardziej cenisz w życiu?
~Myślę, że dla mnie jest to szczerośc i lojalnośc do drugiej osoby. To są dwie podstawy bez których ani rusz. Myślę, że ważna jest także wiara w nasze marzenia, dlatego bardzo często sugeruję się mottem Harr'ego" A dream is only a dream until you decide to make it real". Bo życie jest po to, aby móc je w pełni wykorzystac!
5) Jakie są miejsca/kraje które chcesz zwiedzić?
~Tak jak pewne wiele osób. Jest to Londyn, Hollywood, Karaiby, Las Vegas
6) Jaka jest twoja ulubiona rzecz?
~Są to moje ukochane cytaty. Osobiście przeze mnie pisane, zawieszone na mojej ścianie. To one najczęściej inspirują mnie do pisania i do postrzegania świata w innych barwach
7) Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
~Woah!!! Nie sposób ich wymienic-naprawdę! Jadnak jedną z wielu jest na pewno "Forever young". W przyszłości mam zamiar zrobic sobie tatuaż z kawałkiem tekstu tej piosenki
8) Kogo shippujesz?
~Harr'ego i Elenę ;P
9) Jakie jest twoje hobby?
~Jazda konna, malarstwo, no i oczywiście PISANIE
10) Jaka jest twoja największa wada?
~Hmmm myślę, że jest to okropne zapominalstwo!!!
11) Jaki jest twój największy strach?
~Lęk wysokości



Nominowane przeze mnie osoby prosiłabym
o dodanie komentarza pod postem :)
Moje pytania:
1) Czym się inspirujesz podczas pisania bloga?
2) Czy sprawia  Ci trudnośc pisanie rozdziałów na czas?
3) Czy uprawiasz jakiś sport? Jak tak to jaki?
4) Dlaczego zaczęłaś pisac bloga?
5) Czy będziesz miał/a zamiar kontynuowac dalej twojego bloga?
6) Za co kochasz życie?
7) Jaka była twoja największa wtopa w szkole? :)
8) Jakie są twoje wady?
9) Jakie są twoje zalety?
10) Sama chciałeś/aś napisac bloga, czy ktoś nasunął ci ten pomysł?
11) Ulubiona piosenka?


3 komentarze:

  1. Gratulacje :) Z całą pewnością zasłużyłaś, a tak zapytam przy okazji. Wierzysz w Hendall? Bo podobno to kolejna ustawka. Możesz usunąć weryfikacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. No cos ty! Nie wierze. To jest podstepna zmija jadowita! Cala jej rodzina to jakies szajbusy-kardaszjanki czy jakos tak. Wdl mnie to kolejna podstawka modest albo po prostu sie przyjaznia. Tylko na poczatku cisza i tak nagle ni z gruchy ni z pietruchy niby ida na kolacje. Smierdzi mi tu modestem na kilometr :)

      Usuń