Kursor

Harry Styles

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wyjaśnienie

Kochani! Kolejny raz przepraszam was, że nie dodaję następnego rozdziału. Miałam chęc napisac go juz dawno, jednak cały czas musiała nadrabiac zaległości szkolne. Wyjazd na Święta, potem wyjazd do Krakowa na zjazd rodzinny. Aż wreszcie przyszedł sylwester i UDDDAAANAAA impreza party (hard party). Także, wiadomo, że musiałam potem trochę "wypocząc". Jednak na następny dzień dostaliśmy propozycję, aby wyjechac do zakopanego do znajomego taty i tak naprawdę dopiero wróciłam w sobotę. Potem zrobienie zaległego projektu i "próba" nauki na sprawdzian z chemii, którą "tłumaczyła" mi pewna osoba. A wiecie pewnie jak to jest, gdy uczy z takim kimś równie walniętym jak wy XD. No i jutro znowu szkoła. Dlatego najmocniej was przepraszam i na 1000000% dodam w tym tygodniu bo raczej teraz bd luz przed feriami. Jedyne co to mam ten cholerny spr z chemii i pytanko na 5 z historii. Także myślę, że dam radę. I jeszcze raz najmocniej was przepraszam!!!!!
                                                                                                Love Mrs. Styles xoxo

5 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do liebsten awards, więcej informacji tutaj http://anthony-fan-fiction.blogspot.com/2014/01/liebsten-awards.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno znalazłam twój blog i w ciągu dwóch dni przeczytałam całość. Muszę ci powiedzieć że naprawdę masz talent. Co do reszty nie przejmuj się. Też w święta nadrabiałam zaległości szkolne a dwa wypracowania na trzy strony to nie mało. Też mam sprawdzian z chemii i wszystko (dosłownie) tłumaczy mi nowa przyjaciółka która z chemii to jakiś cud. Gdy zaczeła udzielać mi korków okazało się że też lubi 1D więc jakiś plus jest. Trzymaj się i powodzenia na sprawdzianie :) Jeszcze raz mówie zajebisty blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja pisarka :D No nic teraz zostało mi już tylko czekać na ten Rooozdział .:) tak bardzo upragniony i czekany od tylu tygodni ..

    OdpowiedzUsuń
  4. first... http://24.media.tumblr.com/70fc8aa4b5129f2cf22d7b60ed2723e8/tumblr_ms0mrmbpD31rwashto1_500.gif
    second...
    korki z chemii, polecam się na przyszłość!
    http://25.media.tumblr.com/6f9ead1b3f36d78f29c1e2952972b9b1/tumblr_mm41qaUvee1rurxvqo4_r1_500.gif
    XDDD
    PISIAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :D
    Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Więcej informacji u mnie :
    http://hazzamyloveforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń