Kursor

Harry Styles

piątek, 12 lipca 2013

Informacja :(

Moi kochani. Chciałam was poinformowac, że przez dwa tygodnie, nie będę dodawac nowych rozdziałów :( . Jest mi strasznie przykro z tego powodu... Są wakacje, a ja wyjeżdżam na obóz konny i nie będę w stanie dodac czegoś nowego. Dlatego wybaczcie mi to. Wrócę do domu 27, więc myślę, że dzień, może dwa, po powrocie, dodam nowy rozdział. Przepraszam...
Będzie mi strasznie brakowac pisania, bo niestety (albo stety XD) weszłam w wielki nałóg tworzenia dla WAS - czytelników <3  Kocham was <3                                                                                                                                                                       Love
                                                                                                    Mrs. Styles :* <3

4 komentarze:

  1. Kocham Cię <3 Udanego obozu. ;* Z niecierpliwością czekam na nowy rozdział Twoja wierna czytelniczka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to nie w porę, ale... weź wysfataj z kimś Niall'a. Kocham i udanego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie jesteś ;c ? Tęsknimy za naszym Harrym ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. looo , juz dawno po 27 a rozdzialu nie maa xddd : D czekam;3

    OdpowiedzUsuń