Kursor

Harry Styles

piątek, 12 kwietnia 2013

Rozdział osiemnasty


                                                      Rozdział osiemnasty

  • No bo widzisz, jesteś naprawdę fajną dziewczyną.....- po tych słowach obróciłam się do niego, jak tylko mogłam, a nasze serca zaczęły bic jak oszalałe- No widzisz, ten, no, bo wiesz...wiem, że jesteśmy ze sobą tylko ten jeden dzień ale ja cię naprawdę polubiłem- powiedział niepewnym głosem, a na mojej twarzy pojawiły się rumieńce – dobrze, że tego nie zauważył...
  • Zayn...ja- nasze twarze, dzieliły milimetry, a jedne oczy przenikały drugie...

Nagle, moje oczy oślepiło rażące światło. Przymrużyłam oczy, aż wreszcie przyzwyczaiłam się.
  • A wy co tu odpieprzacie?!hmmmm...XD
  • Zostawic was tylko na chwilę i już...- powiedział Lou
  • Dobra, zamknij się, nie widzisz jak się zaczerwienili- Spojrzałam na Zayna i rzeczywiście jago „lica” była całe zarumienione

  • No to co idziecie, czy będziecie tak tu sobie siedziec?- spytał Harry, poruszając brwiami
  • Nie, dobra. To co Zayn, idziemy?
  • Jestem za- posłał mi ten piękny uśmiech
OCZAMI ELENY:
Zeszliśmy na dół, oczywiście nie obyło się bez wygłupów, na tej jakże krótkiej drodze. Mianowicie, mój ukochany wziął mnie na barana, a ja zasłoniłam mu jego paczaje i byłam jego mapą google. Natomiast reszta wzięła Clo na ręce i nieśli ja poziomo, śmiejąc się
  • No to co, ja idę przyszykowac jakieś żarełko- oznajmiłam
  • To ci po..- nie dokończył Haza
  • Ja ci pomogę- przerwała mu Claudia- byłam tym dośc zdziwiona
  • Chłopcy, tylko proszę was, nie naróbcie jakiś głupstw, bo wystarczy zostawic was na chwilę i...bum ;)
  • Dobra dobra, spokojna głowa, ja się nimi zajmę- powiedział Liam
  • Nie tatuśku, lepiej wszyscy zaopiekujcie się nawzajem. Bo ostatnio widziałam jak znęcasz się nad swoimi „dziecmi”
  • Co?! Co ja takiego zrobiłem?!
  • No jak to ,mam ci przypomniec. Hmmm, a pamiętasz jak ściągnąłeś Haroldowi spodnie? Albo jak tarzałeś Nailem po scenie- na to wszystko wszyscy wybuchnęli śmiechem
  • To prawda, on jest zły- zaczęli krzyczec „buuuu”
  • Dobra, dobra, poprawię się
  • No, to skoro wszystko wyjaśnione to mogę być „w miarę' spokojna
3 MINUTY PÓŹNIEJ:
  • No to opowiadaj jak było?
  • Hmm, no w sumie to...
  • Nie przedłużaj, mów!!!
  • No, bo chyba praktycznie pocałowałam się z Zaynem
  • Co?!- powiedziałam zaskoczona, ale równocześnie szczęśliwa, ze wreszcie może jej się ułożyc
  • No normalnie, ale wy oczywiście musieliście to zepsuc XD
  • Jak chciał cie pocałowac to na pewno znowu to zrobi
  • mam taką nadzieję
Po przygotowaniach, zaniosłyśmy jedzenie na stół, przy którym siedzieli nasi badboye. Włączyliśmy jakiś horror – loczek wybierał. Nie powiem był dośc straszny, a nawet bardzo!!!!. Wtuliłam się mocno w Harre'go, dosłownie jak jakaś pijawka.
  • Kochanie, jak aż tak się boisz to nie musimy tego oglądac
  • Emmmm, no on jest trochę straszny, ale nie chce wam przerywac
  • No coś ty, trzeba było powiedziec od razu!- powiedział Nail i już po chwili, wyjął pendriva
  • Pójdę po jakieś ciastka
  • To weź te czekoladowe, co mają na sobie takie kropki
  • Już się robi
Po 2/3 minutach, zjawił się z powrotem z tacką ciastek i mleka
  • Proszę manam
  • Hahahah, dziękuję paniczu XD
Wzięłam ciastko i zaczęłam je konsumowac
  • Ej, a może zrobimy konkurs!!!
  • Co masz na myśli?!
  • Położymy sobie ciastka na czołach i zobaczymy, któremu uda się przedostac je do ust
  • Dobra ale ty i Clo będziecie jurorkami, a nagrodą główną będzie soczysty całus
  • No niech wam będzie
Usiadłyśmy wygodnie na kanapie i zaczęłyśmy przyglądac się poczynaniom chłopców. Wyglądali przekomicznie. Jeden wysuwał dziwnie język (nie wiem po jakiego grzyba), drugi śmiesznie poruszał brwiami. Nie mogłam, musiałam im cyknąc parę fotek i zarazwrzuciłam je na twittera. Okazało się, że wygrał Zayn pierwsze miejsce, drugie Haza, a trzecie Liam.
  • To ja idę pierwszy- zaoferował loczuś- chodź tu do mnie- na co ja się tylko uśmiechnęłam i dałam mu buziaka z klejem
  • No dobra kochaśki, teraz pora na Zayna- wykrzyczał na nas rozbawiony Nail
  • Zayn, tu czeka na ciebie ta urocza dama
  • A ciebie co wzięło tak dzisiaj na średniowiecze
  • A sam nie wiem, może przechodzę kryzys wieku średniego
  • Albo masz okres
  • Nie wiem nie sprawdzałem XD
Po tych słowach laluś zbliżył się do Claudii i....stało się – zrobili to!!!! Hihihi pocałowali się. Wszyscy zaczęli krzyczec „gorzko, gorzko, gorzko”. Hahahah ale mieliśmy ubaw po pachy.
  • Dobra chłopcy ja chyba idę spac
  • To chodź, potowarzyszę ci
  • Kocham cię, wiesz?
  • Wiem- wyszczerzył się
  • Hah, co za skromnośc
  • No, a jak
  • To ty idź do łazienki, a ja pościele łóżko
  • Na pewno, sobie poradzisz?
  • Harry, czy ty mnie masz za idiotkę
  • Czy je tak powiedziałem?! Mam cię za moją drugą połówkę, za mój tlen
  • Yhhh ty- poczochrałam go i odeszłam
Zaczęłam ścielic łóżko, ale postanowiłam jeszcze sprawdzic co zresztą. Gdy tylko opuściłam pokój, okazało się, że wszyscy śpią – Ale jak! Nie dośc, że wszyscy na jednej kanapie to jeszcze Lou leżał głową na Nailu, a jego nogi znajdowały się na twarzy Liama, który spał w pozycji embrionalnej. Natomiast Zayn usnął na siedząco, a Clo zwinęła się w kłębek, opierając głowę o kolana modnisia. Wróciłam do pokoju i zaczęłam kontynuowac czynnosc. Nagle z łazienki, wyłonił się Harry w samych jeansowych spodenkach.
  • El, nie widziałaś mojej piżamy?
  • Osioł :P Przecież masz ja na szawce w łazience
  • Aaaa, no tak ;)
Kiedy zrobiłam to co trzeba, sama szybko się przebrałam w pokoju i chwyciłam za kołdrę. Nagle poczułam jak ktoś mnie łapie
  • Ej, to ty już spac chcesz
  • Późno już jest kochanie
  • Wiem ale myślałem..
  • Zboczuch!!!!!- marsz do łóżka!!! Ale to już- powiedziałam śmiejąc się
  • Kocham cię, mówiłem ci już to
  • No nie wiem, chyba raz, albo dwa- uwielbiałam się z nim droczyc
  • Kocham cię- po tych słowach wpił się w moje usta
    - Ja ciebie też
    - Dobranoc
    - Słodkich snów- pocałował mnie jeszcze raz, potem w czoło i zasnęliśmy.

1 komentarz:

  1. Agata Gołąbek16 kwietnia 2013 14:20

    Zajebiste!!! Ja już nie wiem co mam Ci w tych komentarzach pisać xDD :***

    OdpowiedzUsuń