Kursor

Harry Styles

wtorek, 7 maja 2013

:)

Chciałam wam z całego mojego serca podziękowac za tyle wejśc i komentarzy. Naprawdę nie spodziewałam się czegoś takiego. Tworząc tego bloga myślałam sobie " Kurcze może spróbuję swoich możliwości, zobaczę czy chociaż ktokolwiek zechce coś takiego czytac". A teraz okazuje się, że licznik nabija mi już liczby powyżej 7000 - jesteście kochani!!! Staram się dodawac jak najszybciej tylko mogę( a w szczególności jak ktoś mnie o to strasznie prosi*), aby nie trzymac was długo w napięciu. Jednak nie zawsze wychodzą mi te rozdziały tak jak ja bym chciała - są one niedopracowane. Ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Prosiłabym was tylko, czy moglibyście po każdym przeczytaniu dodawac jakiś komentarz :) Nie chodzi mi o to żeby się szczycic tym ile was jest. Chce po prostu poznac waszą opinię - to się dla mnie liczy. Abyście powiedzieli np jaki fragment wam się nie spodobał, czy odwrotnie. Możecie nawet podac jakieś swoje pomysły - czasami by się to przydało, gdy brakuje mi weny XD. Możecie nawet pisac, czy coś chcielibyście zmienic w blogu. Jestem otwarta na wasze propozycje. Liczę na was :D
                                                                                                         Buziaczki :* <3

3 komentarze:

  1. Ohh, to my tak bardzo cb kochamy ! Często proszę cię o nowe rozdziały, a ty jak na komęde juz je dodajesz ! Nie wiem jak ty wyrabiasz, ale wiem że to poświęcenie, wiem jak jest w szkole i czasem też nie wyrabiam. A Ty prowadzisz jeszcze tego wspaniałego bloga ! To co piszesz, rzczy których się nie spodziewałam, ale tak bardzo mi się podobają, sposób w jaki to wszystko przedstawiasz ! Pisz dalej, bo to Ci wychodzi, i NIGDY nie rezygnuj (never, never, never stop for anyone !- Live whyle we're young) Pod prawie każdym rozdziałem piszę komentarz żebyś wiedziała że tu jesteśmy ! I dzięki że ty jesteś ! Masz dla kogo się poświęcać :*
    Ciao,
    Karolcia Xxxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam , jesteś cudowna <333 . Tak mnie wciągają Twoje historię , że nie mogę przestać ich czytać ;3 . Kocham je i szybko dawaj nowe bo już nie mogęę ... :*

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze dodaj kolejny rozdzial *u* xoxo Kasia :D

    OdpowiedzUsuń