Kursor

Harry Styles

czwartek, 9 maja 2013

:(

Kochani strasznie was przepraszam, że nie dodaje next chapter ale po prostu nie umiem się wyrobic. Nauczycielki się strasznie ostatnio na naszą klasę uwzięły i nakładają nam nieustannie kartkówki. Nie mam nawet czasu dla siebie. Rano wstaje, szykuję się, potem szkoła i  po powrocie jem obiad, a resztę dnia spędzam przy biurku - to jest straszne!!! Nawet dobrze nie sypiam. Jeszcze do tego dochodzi tworzenie projektu, który trzeba zrobic do końca trzeciej klasy gimnazjum. Naprawdę mi przykro, że nie mogę nic napisac, bo w głowie, aż roi mi się od pomysłów. Teraz znalazłam dopiero chwilkę na komputer i za chwilę znowu to samo - przeraża mnie to...Nowy rozdział dodam raczej dopiero w poniedziałek, ponieważ przez weekend będę znowu u babci, a tak jak wam już wspominałam nie mam internetu :(. Ale mam nadzieję, że uda mi się u niej coś napisac - bądźmy dobrej myśli :). A tak w ogóle to poniedziałek jest dla mnie i w sumie dla mojej paczki (bo będą na pewno mieli ze mnie bekę robiąc mi kawały i dowcipy "two bananas in my face*") jest to szczególny dzień. Wypadają wtedy moje urodziny! - masakra jak ja już jestem stara XD. Także jeszcze raz was z całego serca przepraszam.
                                                                                                                    I'm sorry...
                                                                                                          Love :* Mrs. Styles

8 komentarzy:

  1. wzystkiego najlepszego:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto latów i miłości a i nie mozna zapomniec o bananach xD
    a nie przejmuj się tym ze za czesto nie piszesz my sie nie gniewamy <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat!
    Zapraszam na mojego bloga o One Direction:* http://directioner-forever-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj, wiem o co kaman, tez nauczycielki sie uwziely i to na mnie... masakra. Do tego mam jutro egzamin do nowej szkoly, rany. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego, duzo weny ... i milosci ^-^ czekam na nowy rozdzial. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. A kiedy dodasz 26 prosze już sięnie moge doczekać :*****

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh.. poniedziałek a rozdziału nie ma :(

    OdpowiedzUsuń